Vacatures


Notarieel medewerker / juridisch medewerker / hbo-jurist onroerend goed

Tussen het dromen van die ene woning op Funda tot het als trotse eigenaar omdraaien van de sleutel in de nieuwe woning, zitten een aantal stappen, zoals een bezichtiging, het uitbrengen van een bod, het ondertekenen van de koopovereenkomst en als laatste en belangrijkste stap: de juridische overdracht bij de notaris!

Ter uitbreiding van ons team, zoekt Notariskantoor van Hövell voor de afdeling onroerend goed een notarieel medewerker of juridisch medewerker (hbo of mbo). Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het opstellen van de leveringsakte, de hypotheekakte en de nota’s van afrekening voor de kopers en de verkopers. Hierbij heb je ook contact met banken, makelaars en hypotheekadviseurs.

Jij:
• hebt soortgelijke werkervaring in het notariaat, een ander rechtsgebied of jij hebt jouw hbo-rechtenstudie of juridische mbo-opleiding al afgerond of bijna afgerond;
• hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• bent accuraat, nauwkeurig en precies;
• bent stressbestendig;
• bent klantvriendelijk.

Heb je al werkervaring in het notariaat en wil jij ons team komen versterken of wil je de tijdens jouw studie/opleiding opgedane juridische kennis in praktijk brengen op een notariskantoor? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als je al relevante werkervaring hebt, is dat natuurlijk handig, maar heb je dat niet, dan is dat uiteraard geen probleem. Je wordt ingewerkt en begeleid door jouw collega’s.

Heeft ons notariskantoor jouw interesse gewekt?
Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatiebrief en curriculum vitae. Deze kan je mailen naar mr. Monique van de Loo (notaris): m.vdloo@notariskantoorvanhovell.nl

Secretaresse onroerend goed/vastgoed

Ter uitbreiding van ons team, zoekt Notariskantoor van Hövell voor de afdeling onroerend goed/vastgoed een secretaresse, secretarieel medewerker of administratief medewerker.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
• het opvragen van de hypotheekgelden en de aflosnota’s van hypotheken;
• het verwerken van vragenlijsten, inkomende/uitgaande post en mail;
• het raadplegen van diverse registers (zoals het Kadaster, de Kamer van Koophandel en de Basisregistratie Personen);
• het inplannen van afspraken;
• het aanmaken van dossiers.

Hierbij heb je contact met cliënten, banken, makelaars en hypotheekadviseurs. Je ondersteunt de dossierbehandelaar, maar je hebt zelf ook veel verantwoordelijkheden, zoals het bewaken van de termijnen. Op termijn is het mogelijk om, in overleg, door te groeien en/of jouw takenpakket uit te breiden, bijvoorbeeld met het opstellen van akten of het ondersteunen van de afdeling ondernemingsrecht.

Jij:
• hebt bij voorkeur werkervaring opgedaan of een vooropleiding gevolgd in een administratieve of juridische richting (MBO/HBO);
• hebt bij voorkeur werkervaring in het notariaat (dit is een pré, maar geen harde eis);
• hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• bent accuraat, nauwkeurig en precies;
• bent stressbestendig;
• bent klantvriendelijk.

Als je al relevante werkervaring hebt, dan is dat natuurlijk handig, maar heb je dat niet, dan is dat uiteraard geen probleem. Je wordt ingewerkt en begeleid door jouw collega’s. Heb je al werkervaring in het notariaat en wil jij ons team komen versterken of wil je jouw kennis en vaardigheden in praktijk brengen op een notariskantoor? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wil jij onze nieuwe collega worden?
Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatiebrief en curriculum vitae. Deze kan je mailen naar mr. Monique van de Loo (notaris): m.vdloo@notariskantoorvanhovell.nl